czwartek, 24 października 2013

Karen Millen



Kolekcja AW13 odzwierciedla cechy współczesnej kobiety: silnej, wyrafinowanej i luksusowej    poprzez modną odzież i limitowane linie, dodatki, jak również klasyczne modele które muszą znaleźć się w każdej garderobie. Nowoczesne podejście Karen Millen do mody koncentruje się na profesjonalizmie, wyjątkowej jakości i globalnym spojrzeniu na piękno kobiet. Wizję projektantki uchwycił Bailey angażując do sesji  cztery znane modelki z agencji Viva London, są to Grace Gao, Karlina Caune, Kirsi Pyrhonen i Nur Hellmann. 

Ja osobiście zakochałam się w ponurych kolorach tej kolekcji. Uwielbiam czarne marynarki i spodnie w kant. Świetnie dopasowują się do szczupłej sylwetki. 






9 komentarzy:

  1. Bordowa sukienka niesamowita ! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten kostium na drugim zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwie ostatnie sukienki są boskie

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna borodwa w panterke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zdjęcia co je tutuaj umieściłaś,podobaja mi się!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ubrania:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia sukienka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)